ثبت نام مجدد کنکور
 
ریاضیات
آموزش ریاضیات دبیرستان
درباره وبلاگ


جلوی من قدم بر ندار، شايد نتونم دنبالت بيام. پشت سرم راه نرو، شايد نتونم رهرو خوبی باشم. کنارم راه بيا و دوستم باش
نويسندگان
دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : عادل نقدی

اخبار - جامانده ها از کنکور !!! (ثبت نام مجدد کنکور)


حسین توكلی افزود: با توجه به آنكه تعدادی از داوطلبان آزمون سراسری سال 1391 به دلایل مختلف از جمله دسترسی نداشتن به سوابق تحصیلی، موفق به ثبت نام در مهلت مقرر قبلی (16 تا 30 آذر) نشدند، فرصت مجددی برای ثبت نام این افراد درنظر گرفته شد.

وی گفت: داوطلبان از 30 بهمن تا سوم اسفند ماه فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، برای ثبت‌نام خود در آزمون اقدام كنند و مهلت ویرایش اطلاعات تقاضانامه ثبت‌نامی داوطلبانی كه قبلا ثبت نام كرده‌اند؛ نیز در همین فاصله‌ی زمانی و از طریق مراجعه به بخش ویرایش پایگاه سنجش تعیین شده است.

توكلی توضیح داد: داوطلبان آزمون سراسری می توانند با وارد كردن اطلاعات كارت اعتباری یا كدرهگیری و اطلاعات فردی، نسبت به مشاهده‌ی اطلاعات ثبت نامی و در صورت لزوم، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام كنند.

وی افزود: دیپلمه‌های سال 83 و ماقبل، اجازه‌ی ویرایش اطلاعات خود را دارند؛ اما چنانچه خواستار اصلاح سال اخذ مدرك دیپلم خود به سال‌های 84 و بعد از آن باشند، لازم است ابتدا نسبت به مشاهده‌ی سوابق تحصیلی اقدام و در صورت تایید وارد بخش مربوط به ویرایش تقاضانامه شوند و در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات سوابق تحصیلی؛ به اداره آموزش و پرورش محل اخذ مدرك دیپلم خود مراجعه كنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاكید كرد: دیپلمه‌های سال‌های 84 و پس از آن اجازه‌ی ویرایش اطلاعات آزمون خود را دارند؛ اما اجازه‌ی ویرایش اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی را نخواهند داشت و در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی لازم است به آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه كنند.

وی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی كه در آزمون ثبت‌نام كرده‌اند؛ اما موفق به اعلام علاقه‌مندی به دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی نشده‌اند و یا علاقه‌مند به شركت در گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی بوده؛ اما علاقه‌مندی خود را در مرحله اول ثبت نام اعلام نكرده‌اند نیز؛ می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده برای اعلام علاقه‌مندی خود از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام كنند.

توكلی زمان توزیع كارت ورود به جلسه‌ی آزمون سراسری سال 91 را از چهارم تا هفتم تیر ماه اعلام كرد و گفت: توزیع كارت به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه سازمان سنجش صورت خواهد گرفت. آزمون سراسری سال 1391 در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم تیر ماه و صبح شنبه 10 تیر ماه برگزار خواهد شد.

منبع : گاج
[
 



embed src="http://www.koowee.org/games/swf/bowman.swf" quality="high" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="300"> Begin ParsTools.com Jalali Calendar Code -->
موضوعات
پیوندهای روزانه


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 65345
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

خوش آمدید