نقشه کنکور ویژه جمع بندی دورس عمومی
 
ریاضیات
آموزش ریاضیات دبیرستان
درباره وبلاگ


جلوی من قدم بر ندار، شايد نتونم دنبالت بيام. پشت سرم راه نرو، شايد نتونم رهرو خوبی باشم. کنارم راه بيا و دوستم باش
نويسندگان
شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : عادل نقدی

براي پيمودن راه نرفته و رسيدن به مقصد، حتماً نقشه‌اي لازم است. نقشه‌ي راه هرچه‌قدر دقيق‌تر باشد، امکان برنامه‌ريزي را براي مراحل پيش‌رو افزايش مي‌دهد و از بروز اتفاقات پيش‌بيني نشده جلوگيري مي‌کند.

با بررسي آزمون‌هاي سراسري 3سال گذشته‌ي تمامي گروه‌هاي آزمايشي، به اين نتيجه رسيديم که علاوه بر دو درس زبان عربي و انگليسي، بقيه‌ي درس‌ها هم به لحاظ چيدمان سؤال‌ها از يک منطق تقريبا ثابتي پيروي مي‌کنند. آن‌گاه بر آن شديم تا چيدمان مباحث مختلفي را که در کنکور از آن سؤال مطرح مي‌شود شناسايي کرده و در قالب يک پاسخ‌برگ مشاوره‌اي ارائه کنيم تا شما بتوانيد با تمرين 3روز يک‌بار به کمک اين پاسخ‌برگ مشاوره‌اي، مسير خود را با آرامش طي کنيد.

اين پاسخ‌برگ به شما اين امکان را مي‌دهد تا با بودجه‌بندي دقيق مباحث، آشنا شويد و جايگاه مباحثي را که کنار گذاشته‌ايد از قبل شناسايي کنيد. در آن دسته از درس‌هايي که پراکندگي مباحث به گونه‌اي بوده است که ارائه‌ي چيدمان ممکن نبوده، سعي شده است تا حد امکان مباحث مهم آشکار شود.

پيشنهاد مي‌شود هر روز، 15دقيقه بر روي يک درس تمرکز کنيد و به دقت، چيدمان مباحث آن را به‌خاطر بسپاريد و اين کار را آن‌قدر ادامه دهيد تا نقشه‌ي پاسخ‌برگ کنکور خود را حفظ کنيد.

                                 دانلود



embed src="http://www.koowee.org/games/swf/bowman.swf" quality="high" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="300"> Begin ParsTools.com Jalali Calendar Code -->
موضوعات
پیوندهای روزانه


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 65344
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

خوش آمدید