توصیه ی کنکوری
 
ریاضیات
آموزش ریاضیات دبیرستان
درباره وبلاگ


جلوی من قدم بر ندار، شايد نتونم دنبالت بيام. پشت سرم راه نرو، شايد نتونم رهرو خوبی باشم. کنارم راه بيا و دوستم باش
نويسندگان
چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, :: 11:1 ::  نويسنده : عادل نقدی

 

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، با توجه به عملکرد وزارت آموزش و پرورش در جهت توسعه طرح‌های آموزشی متنوع برای پیشرفت و قبولی بیشتر در کنکور به سراغ یکی از دانش‌آموزان موفق در کنکور سال 1391 در رشته پزشکی دانشگاه تهران رفتیم.

 

فرزانه رحمانی دارای رتبه یک علوم تجربی سال 91 در گفت‌و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به توصیه‌ای برای نحوه درس خواندن دانش‌آموزان، اظهار کرد: لازم است دانش‌آموزان در کنار حفظ کردن آرامش خود این چند هفته آخر را برای جمع‌بندی گذاشته و سوالات کنکور سال‌های قبل را حل کنند.


وی افزود: اگر تلاش خود را کرده‌اند باید به خدا توکل کرده تا نتیجه مطلوبی از تلاش‌های خود بگیرند. دانش‌آموزان می‌توانند با آرامش، مطالب خوانده شده را به یاد آورده و در سر جلسه امتحان بدون استرس به آن‌ها پاسخ دهند.


رتبه یک علوم تجربی کنکور سراسری سال 91 تاکید کرد: دانش‌آموزان لازم است ریتم خود را تنظیم کرده تا روز کنکور راحت‌تر بیدار شده و با شادابی و نیروی خوب بر سر جلسه کنکور روند. 


وی با بیان اینکه اکنون برای تست زدن و استفاده از کتاب‌های کمکی دیر است افزود: دانش‌آموزان باید در حال حاضر از وقت باقی‌مانده برای جمع‌بندی مطالب خوانده شده خود استفاده کنند اما برای استفاده از این کتاب‌ها لازم است به خوبی از آن استفاده شود تا به هدف آن کتاب برسند.


رحمانی ادامه داد: تغذیه شب‌های قبل از کنکور باید ساده و کربوهیدراتی باشد. برای صبح کنکور نیز صبحانه ساده میل شود و دانش‌آموزان برای خود آب معدنی به همراه داشته باشند.


وی در خاتمه اظهار کرد: دوران کنکور، دوران بسیار سختی است و اگر دانش‌آموزان تلاش خود را بکنند می‌توانند بعد از این دوره از نتیجه مطلوبی که از این آزمون گرفته‌اند شاد باشند.                                                    

 
 



embed src="http://www.koowee.org/games/swf/bowman.swf" quality="high" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="300"> Begin ParsTools.com Jalali Calendar Code -->
موضوعات
پیوندهای روزانه


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 370
بازدید کل : 65353
تعداد مطالب : 245
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

خوش آمدید